Ko rečem, da je organizacija moja strast - to dejansko mislim.
Ne znam to opisati, ampak neglede kaj počnem vedno razmišljam kaj lahko sproti naredim. Npr. med pranjem zob pospravim v kopalnici stvari na svoje mesto kaj jih pustijo otroci; med pogovarjanjem po telefonu izpraznim sušilca ali očistim dnevno sobo, med gledanjem filma vrtim hula hop obroč...
Vsak dan imam določeno uro, kaj bom in kdaj počela. Zbujam se po navadi zelo zgodaj. Če je lepo vreme ob 5.00 grem tekat v gozd, pripravim kosilo in malico za službo (saj morem imeti vsaj 5 obrokov na dan, ker sem vedno lačna) in se ob 7.30 odpravim v službo.
Zaposlena sem v marketinški agenciji ctrl d. o. o. kjer sem projekt manager za Hrvaško (obožujem svoje delo), tam sem od 8-16 ure. Po službi čas preživim z otroki, gremo v trgovino, na kavo, obisk in podobno, ob 20.00 telovadim, pripravim otroke za spanje, ob 21.30 šivam, ali oblikujem rokovnike, spletno stran ali slikam. Ob 23.00 pospravim stanovanje saj ne morem zaspati, če stanovanje ni čisto in pospravljeno (namreč obsedena sem s čiščenjem) in potem berem knjigo. Ko več ne vidim niti črke, grem spat. :)
Pravijo, pa brez zamere: Glupi pamte, pametni pišu :)
Iskreno, če si ne zapišem v rokovnik kaj imam kateri dan in ob kateri uri, meni izpuhti iz glave.
Kaj zame mora vsebovati idealen rokovnik, da sem ravno takšnega naredila?
Mora imeti tedenski pregled po urah, da do podrobnosti vem, kaj bom počela, kdaj sem prosta in kaj se lahko s kom zmenim. Tudi vse obveznosti ki jih morem opraviti v službi, si zapišem, da ne bi slučajno pozabila.
Mora imeti dovolj prostora, da pišem svoje "pomembne " sezname, kot so: katere knjige želim prebrati, analiza mesečnih stroškov, cilji, ki jih želim doseči in podobno...
Pregled mesečnih stroškov - zato sem naredila strani prav namenjene temu. Namreč, pravi frik sem glede tega. V vsakem trenutku vem koliko denarja imam na razpolago, koliko ga potrebujem za položnice in hrano, kateri stroški me čakajo kateri mesec, koliko lahko zapravim na oblačila, kozmetiko in pijače. Mogoče se komu sliši naporno, ampak na ta način sem preživela najhujša finančna obdobja in sem obdržala to navado, saj mi zelo dobro deluje, da nikoli ne grem v minus in da vem, s koliko vsoto denarja razpolagam.
Rokovnik ne sme biti težek in debel, zato da ga lahko nosim v vsaki torbici, no, razen v ta mali ne, ker ga ne nosim s sabo, ko grem zvečer na pijačo.
Priznam, da brez peresnice ne gre. Tista gumica mi je prav šla na živce, ker nisem mogla preprosto dati pisala noter. V peresnici se najde marsikaj: pisala in markerji različnih barv, svinčnik in radirka, samolepilni lističi, labelo...
Za konec bi še samo rada povedala:
če si znate organizirati čas in prioritete, potem ne boste potrebovali nobenih izgovorov, zakaj niste uspeli uresničiti cilje, ki ste si jih zastavili.
Vztrajam, zato vedno DOSEŽEM VSE, kar si želim.
Antonela
Comments