top of page

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji podjetja KENOVA, Antonela Kočevar s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

Zaradi COVID-19 ukrepov in zaščite je potrebno ob osebnem prevzemu imeti zaščitno masko čez nos in usta, ter izpolnjevati PCT pogoje. Hvala vam za razumevanje. 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • časovno veljavnost ponudbe, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in ne vsebujejo DDV (Oprostitev DDV: davek ni obračunan v skladu s 1.odstavkom 94.člena ZDDV-1), podjetje Antonela Kočevar s.p., Kenova ni davčni zavezanec. Cene artiklov ne vsebujejo stroškov pošiljanja.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:​

  • plačilo po predračunu,

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov rokovniksstilom@gmail.com z jasnim naslovom sporočila STORNACIJA.

2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ima zaradi lastne proizvodnje ponavadi vse artikle na zalogi. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba slučajno daljša kot 7 delovnih dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 5 delovnih dni po prejemuplačila.

Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva. Pogodbeni partner za dostavo blaga je Dpd Slovenije.

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.

varovanje osebnih podatkov
Vklopi

Splošni pogoji podjetja KENOVA, Antonela Kočevar s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (od tu naprej GDPR), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Po novi evropski uredbi (GDPR http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX:52012DC0596) lahko vsak uporabnik, ki se registrira na spletni strani kenova.si poda zahtevo za ogled podatkov, ki jih hranimo o uporabniku. Prav tako kot zahteva zakon lahko uporabnik zahteva izbris svojih osebnih podatkov. S strinjanjem s pogoji poslovanja, se strinjate da bo podjetje Antonela Kočevar s.p., hranilo vaše osebne podatke v elektronski podatkovni zbirki.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (ponudb, računov ali preklic naročila) in ostalo potrebno komunikacijo za uspešno opravljen nakup in dostavo. Uporabnik bo v sklopu naročila prejel omejeno število elektronskih sporočil, ki bodo vsebovala informacije v katerem stanju se nahaja proces nakupa.

Vaš osebni podatki ne bodo uporabljeni za masovno sporočanje novosti, akcij in ne bodo avtomatsko obdelani, analizirani ali predani nepooblaščenemu nepovezanemu subjektu.

Vaš ime, priimek, naslov in telefonska številka bodo posredovani kurirju zaradi potreb dostave in lažjega usklajevanja časa dostave.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Spletna stran kenova.si uporablja piškotek samo v primeru, da se uporabnik registrira in se prijavi. To je tako imenovani sejni piškotek, ki je veljaven v času aktivne seje. Kenova.si uporablja piškotek izključno samo za potrebe seje prijavljenega uporabnika.

pravica

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov antonela.kocevar@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

bottom of page